DŮLEŽITÉ INFORMACE - OMEZENÍ PROVOZU POBOČKY NA ZÁKLADĚ NAŘÍZENÍ KARANTÉNY VLÁDOU ČR

OTEVÍRACÍ DOBA SERVISU
Po – Pá 7 – 19
So 8 – 14

Vážení zákazníci Autovarsu, v rámci karantény pro celou ČR je provoz naší pobočky omezen.

SERVISNÍ SLUŽBY / příjem vozu, výdej vozů po opravě / dále PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ a příslušenství je v provozu dle standardní otevírací doby.

OSOBNÍ NÁVŠTĚVA je možná pouze se zakrytým obličejem (rouška, šála, šátek…).

Po dobu omezení je možné využít PICK UP servis se slevou 50 %, V rámci této služby vyzvedneme a odvezeme váš vůz do servisu, zde ho opravíme, zkontrolujeme a po opravě vám jej znovu přistavíme na předem určené místo.

Prodej nových vozů je uzavřen, ohledně informací se, prosím, obracejte na konkrétní prodejce, kteří jsou vám k dispozici na e-mailu a telefonu.

Při předávání Vašeho vozu žádáme o spolupráci v zájmu omezení osobního kontaktu na nezbytné minimum.

Přejeme Vám hodně zdraví a děkujeme za pochopení
Váš tým AUTOVARS

Poptejte ONLINE libovolný vůz a získejte poukaz na dodatečný bonus 3000 Kč
Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

08. 09. 2010Tisková zpráva

Světová premiéra: Opel GTC Paris

Opel zveřejňuje první oficiální snímky dosud přísně tajeného projektu třídveřového sportovně stylizovaného hatchbacku – koncept nazvaný GTC Paris se v plné kráse poprvé představí na blížícím se autosalonu v Paříži (2. až 17. října). Zatímco koncept GTC Paris v mnohém naznačuje vzrušující budoucnost Opelu, v Paříži se předvede i horká aktualita Opelu: Nové kombi Astra Sports Tourer.


Opel GTC Paris

Ryzí krása zhmotněné dynamiky – tak lze v kostce charakterizovat styling konceptu GTC Paris. Splývavé linie se dokonale snoubí s muskulaturními proporcemi boků, široce rozkročená čelní silueta třídveřového hatchbacku evokuje pocit stability. GTC Paris, jakkoli jde zatím jen o studii „vozu snů“, dokonale naplňuje novou designerskou filozofii značky Opel, která kombinuje německou konstrukční preciznost s atraktivním stylingem.

„Chtěli jsme zdůraznit ty nejemotivnější stránky značky – a věříme, že právě koncept GTC Paris posílí příjemně sportovní image značky Opel i jejich modelů,“ říká Mark Adams, vicepresident automobilky Opel odpovědný za design.

Osobitý nový Opel – se silným emotivním nábojem

4,46 m – natolik narostl do délky koncept GTC Paris – je ideální velikostí pro sportovně laděný kompaktní automobil, který ale stále dokáže nabídnout dost místa pro pohodlné cestování pětice pasažérů.

Opel GTC Paris

Většina podobných sportovně stylizovaných modelů působí nejlepším dojem při pohledu z boku. A to platí i o konceptu GTC Paris – designeři se soustředili na několik hlavních křivek, které umocňují image sprintera, zakleknutého do startovacích bloků. Naprosto dokonale se do efektních křivek začleňují osobité světlomety a velká litá kola, rámovaná výrazně vyklenutými lemy podběhů kol.

Charakteristický boční prolis ve tvaru břitu je v poloze, v jaké se s ním poprvé představila před časem Insignia. Druhá nejzřetelnější linie se táhne od světlometů podél stoupající podokenní linie a vrcholí v samé zádi, kde umocňuje rozšířené boky karoserie. Efekt třetí linie – linie vyklenuté střechy – podporuje i dekorativní lišta bočních oken z matně leštěného hliníku. Třešničkou na designovém dortu konceptu GTC Paris je efektní střešní spojler nad zadním oknem.

Čistě řešeným předním partiím dominuje pro Opel typický podélný prolis v kapotě motoru. Dynamický image je umocněn i světlomety, připomínajícími orlí oči, které svým tvarem navazují na dramaticky formovanou dolní lichoběžníkovou masku chladiče a zdvojenou chromovanou lištou, nesoucí logo automobilky Opel. Světla pro denní svícení z LED diod jsou rámována decentními chromovanými lištami, které jsou samy o sobě efektním stylistickým detailem.

Široký rozchod je nejlépe patrný při pohledu zezadu, kdy vyniknou impozantně rozšířené boky karoserie. A tento pocit umocňují i LED koncová světla v charakteristickém tvaru křídel – působivé zejména v noci.

Inovativní technologie podporují vysoké výkony

Opel GTC Paris

Ty nejlepší technologie, které Opel používá pro třídu kompaktních vozů, samozřejmě přebírá i koncept GTC Paris. Mechatronický podvozek FlexRide je upravený na extrémně široký rozchod kol, vzadu je originální náprava s vlečenými rameny propojenými tyčemi Wattova přímovodu, vpředu má studie elektronicky řízený diferenciál se zvýšenou svorností. Pro koncept GTC Paris jeho tvůrci připravili efektní litá kola rozměru 21“.

Studie GTC Paris je poháněna čtyřválcovým přeplňovaným motorem 2.0 Turbo s přímým vstřikováním, který vyniká vysokým výkonem i mohutným točivým momentem. Pohonný systém je vybavený technologií Start/Stop technology, díky které dynamický model překvapuje hospodárností zejména v městském provozu. O přenos výkonu se stará šestistupňová manuální převodovka.