DŮLEŽITÉ INFORMACE - OMEZENÍ PROVOZU POBOČKY NA ZÁKLADĚ NAŘÍZENÍ KARANTÉNY VLÁDOU ČR

OTEVÍRACÍ DOBA SERVISU
Po – Pá 7 – 19
So 8 – 14

Vážení zákazníci Autovarsu, v rámci karantény pro celou ČR je provoz naší pobočky omezen.

SERVISNÍ SLUŽBY / příjem vozu, výdej vozů po opravě / dále PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ a příslušenství je v provozu dle standardní otevírací doby.

OSOBNÍ NÁVŠTĚVA je možná pouze se zakrytým obličejem (rouška, šála, šátek…).

Po dobu omezení je možné využít PICK UP servis se slevou 50 %, V rámci této služby vyzvedneme a odvezeme váš vůz do servisu, zde ho opravíme, zkontrolujeme a po opravě vám jej znovu přistavíme na předem určené místo.

Prodej nových vozů je uzavřen, ohledně informací se, prosím, obracejte na konkrétní prodejce, kteří jsou vám k dispozici na e-mailu a telefonu.

Při předávání Vašeho vozu žádáme o spolupráci v zájmu omezení osobního kontaktu na nezbytné minimum.

Přejeme Vám hodně zdraví a děkujeme za pochopení
Váš tým AUTOVARS

Poptejte ONLINE libovolný vůz a získejte poukaz na dodatečný bonus 3000 Kč
Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

23. 09. 2010Tisková zpráva

Budoucí malý Opel se bude vyrábět v německém Eisenachu

Automobilka Opel připravuje zcela nový malý model, posazený ještě pod řadu Corsa. Podle aktuální informace z vedení automobilky se nový „mini“ Opel bude vyrábět v durynském Eisenachu na východě Německa.


Továrna Opel v Eisenachu

„Jde o další významný moment naší pečlivě naplánované růstové strategie,“ říká Nick Reilly, generální ředitel automobilky Opel. „Investicí 90 milionů EUR do továrny v Eisenachu tento závod výrazně posílí svoji pozici v síti našich evropských automobilových provozů. A my budeme moci našim zákazníkům nabídnout zcela nový model s velmi výrazným designem a vybavený skutečně inovativními technologiemi.“

Opel se při přípravě nového malého modelu soustředil na flexibilitu výroby v Eisenachu, takže novinka se efektivně zařadí do stávající výrobní linky. A - samozřejmě – investice a rozšíření výroby zajistí továrně v Eisenechu pracovní místa pro příští léta.

Vysoce stylový a úsporný připravovaný Opel míří do segmentu pod segment oblíbené Corsy. Novinka z Eisenachu má zacíleno na zájemce o kompaktní malý automobil s nízkou spotřebou, určený především do městského provozu, kteří ale nehodlají dělat kompromisy v otázkách designu, pohodlí, bezpečnosti či vyspělosti technologií. Rozběh sériové výroby je naplánovaný na rok 2013. Opel nevylučuje, že později by se nové „mini“ mohlo objevit i jako elektromobil.

„Tato novinka je důležitou součástí naší růstové strategie,“ říká Nick Reilly. „Spolu s dalšími novinkami, jako je například blížící se elektromobil Ampera, sportovní kupé nebo malé SUV chceme výrazně rozšířit naše budoucí produktové portfolio a nabídnout zákazníkům ještě lepší možnost volby i z dalších segmentů.“

Závod Opelu v Eisenachu je jedním z nejmodernějších provozů svého druhu v celosvětovém měřítku. Vyniká především konceptem „štíhlé výroby“, efektivitou, kvalitou produkce, ekologickou přijatelností a tlakem na bezpečnost a ochranu zaměstnanců. Opel je v Eisenachu přítomný od roku 1990, kdy byl založen společný podnik s Automobilwerke Eisenach (AWE) – nová továrna byla částečně otevřena v září roku 1992. Doposud Opel do továrny investoval asi 1,5 miliardy EUR. Opel v Eisenachu zaměstnává asi 1600 pracovníků, z nich většina se podílí na výrobě třídveřových modelů Corsa.

Výroba malého Opelu v Eisenachu bude mít velmi pozitivní efekt i na výrobní závod ve španělské Zaragoze, protože po zavedení „mini“ v Eisenachu se v Zaragoze zvýší produkce modelů Corsa. V konečném součtu budou oba závody schopné vyrábět větší množství automobilů než v současnosti.

Rozhodnutí o zavedení malého modelu je už třetí výraznou investicí automobilky Opel, oznámenou během uplynulých sedmi dnů: 15. září Opel informoval o výrazném posílení produkce v továrně v Kaiserslauternu, se kterou se počítá jako s důležitým centrem výroby komponentů a motorů. A 21. září Opel oznámil investici 500 milionů EUR do motorárny v maďarském Szentgotthardu. Tam bude zavedena výroba třech zcela nových řad motorů plnících emisní normu Euro 6, přičemž i zážehové verze budou vybaveny technologií přímého vstřikování paliva do válců.