DŮLEŽITÉ INFORMACE - OMEZENÍ PROVOZU POBOČKY NA ZÁKLADĚ NAŘÍZENÍ KARANTÉNY VLÁDOU ČR

OTEVÍRACÍ DOBA SERVISU
Po – Pá 7 – 19
So 8 – 14

Vážení zákazníci Autovarsu, v rámci karantény pro celou ČR je provoz naší pobočky omezen.

SERVISNÍ SLUŽBY / příjem vozu, výdej vozů po opravě / dále PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ a příslušenství je v provozu dle standardní otevírací doby.

OSOBNÍ NÁVŠTĚVA je možná pouze se zakrytým obličejem (rouška, šála, šátek…).

Po dobu omezení je možné využít PICK UP servis se slevou 50 %, V rámci této služby vyzvedneme a odvezeme váš vůz do servisu, zde ho opravíme, zkontrolujeme a po opravě vám jej znovu přistavíme na předem určené místo.

Prodej nových vozů je uzavřen, ohledně informací se, prosím, obracejte na konkrétní prodejce, kteří jsou vám k dispozici na e-mailu a telefonu.

Při předávání Vašeho vozu žádáme o spolupráci v zájmu omezení osobního kontaktu na nezbytné minimum.

Přejeme Vám hodně zdraví a děkujeme za pochopení
Váš tým AUTOVARS

Poptejte ONLINE libovolný vůz a získejte poukaz na dodatečný bonus 3000 Kč
Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

17. 12. 2010Tisková zpráva

Agentura DEKRA potvrzuje: Opel Insignia je nejméně poruchovým vozem!

Opel Insignia je automobilem s nejmenším výskytem závad – to potvrdila právě zveřejněná zpráva DEKRA Faults Report 2011 respektované německé agentury DEKRA, hodnotící spolehlivost automobilů. Na základě mimořádně širokého průzkumu specialisté agentury DEKRA zjistili, že 96,1 procenta Insignií nevykazovalo žádné závady, což je nejlepší výsledek ze všech testovaných automobilů.


Insignia vítězem kategorie „Nejlepší individuální výsledek“ v tradiční zprávě DEKRA Faults Report 2011
Insignia vítězem kategorie „Nejlepší individuální výsledek“ v tradiční zprávě DEKRA Faults Report 2011

Opel tak po roce navázal na výborný výsledek Corsy, která ve stejné kategorii „Best Individual Ranking“ zvítězila v průzkumu agentury DEKRA vloni. Agentura DEKRA pro svoji tradiční zprávu shromažďovala data z více než 15 milionů technických prohlídek 230 různých automobilových modelů.

„Vynikající výsledek v hodnocení agentury DEKRA je dalším potvrzením kvality nejenom Insignie, ale celého modelového portfolia značky Opel,“ prohlásil Alain Visser, viceprezident automobilky Opel odpovědný za marketing, prodej a poprodejní služby. „Našim závazkem je dodávat zákazníkům vozy špičkové kvality – a šestiletá záruka Opel dokládá, že tento závazek plníme!“

„Gratuluji Opelu k vítězství v kategorii „Nejlepší individuální výsledek“, tím spíš, že jde už o druhé vítězství po sobě,“ říká Wolfgang Linsenmaier, výkonný ředitel DEKRA Automobile GmbH. „Výkon Insignie – 96,1 procenta vozů bez poruch – je nejlepším výsledkem v celém spektru vozů všech tříd.“

Od svého uvedení na trh v roce 2008 vybojoval Opel Insignia více než čtyři desítky mezinárodních titulů a ocenění, přičemž nejvýraznějším byl titul evropského Automobilu roku.

Insignia se chlubí celou řadou špičkových technologií, jako jsou např. adaptivní bi-xenonové světlomety AFL, podvozek s proměnnou charakteristikou FlexRide, sofistikovaný pohon všech kol s elektronicky řízeným diferenciálem eLSD, kamerový systém Opel Eye nebo dokonale anatomická sedadla s ortopedickým certifikátem AGR (Aktion Gesunder Rücken).

Opel Insignia – představení modelu