Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

12. 3. 2014Tisková zpráva

1204 nových vozů prodaných během 24 hodin!

Nejlepší výsledek za 10 let pořádání kampaně „Opel 24 hodin“.


Už deset let pořádá tuzemské zastoupení automobilky Opel prodejní kampaň Opel 24 hodin – a tuto desetiletku Opel završil novým rekordem: Od pátku 7. března od 12:00 h do soboty 8. března 2014 do 12:00 h si zákazníci u dealerů Opel objednali přesně 1204 nových vozů – Opel tak přepíše dosud platný zápis v „České knize rekordů“ z roku 2011, kdy se během této kampaně prodalo 948 nových vozů.

„Na letošní ročník „čtyřiadvacetihodinovky“ jsme se spolu s našimi dealery připravovali opravdu pečlivě a jsme nadšeni, že se nám podařilo potvrdit růstový trend naší značky,“ říká Pavel Šilha, ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel. „Prodat během jediného dne v České republice přes dvanáct set nových vozů – to se dosud nikdy nikomu nepodařilo!“

Podobně úspěšná byla i souběžně probíhající kampaň na Slovensku – tam se během 24 hodin podařilo dealerům značky Opel prodat 921 nových vozů, což je opět zcela unikátní a rekordní výsledek.

Největší zájem mezi zákazníky, kteří se do kampaně Opel 24 hodin zapojili, byl o modely Corsa, kterých se prodalo celkem 285. Na druhém místě se umístil model Meriva, který právě vyjíždí na trh ve své nové generační podobě (255 prodaných vozů), třetí příčku vybojovala populární Astra (194 prodaných vozů).

„Velice mě potěšila i Mokka, kterých se v ČR prodalo 148,“ říká Josef Šopík, prodejní ředitel tuzemského zastoupení automobilky Opel. „Ukazuje se, že atraktivní design Mokky, její originální koncepce i užitné parametry bodují u nejrůznějších skupin zákazníků.“

Nejúspěšnější dealerem se stala společnost BS auto Brno, která prodala 155 nových Opelů.